اخلاص ،ولایت مداری و مقاومت اصلی ترین شعار شهیدان بود
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اخلاص ،ولایت مداری و مقاومت اصلی ترین شعار شهیدان بود

یکی ار رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: اخلاص ، ولایت مداری ومقاومت اصلیترین شعارشهیدان بود .

۹۷

 

یکی ار رزمندگان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای پایگاه گل زیبا که در حسینیه گلزار شهدای وادی رحمت برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: اخلاص ، ولایت مداری ومقاومت اصلیترین شعارشهیدان بود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا کاظم آفاقی گفت : رژیم بعث عراق با شعار اینکه ظرف چند روز با تصرف تهران انقلاب اسلامی ایران را ساقط خواهد کرد به کشور ما حمله کرد که در ابتدای راه با مقاومت سرسختانه نیروهای ایرانی مواجه شد .
وی با اشاره به وقایع اشغال خرمشهر وجنایات وغارتهای بی شمارارتش بعث عراق در ویرانی این شهر گفت: عراق به طوری در شهر خرمشهر استحکامات نظامی برای خود ایجاد کرده بود که طبق محاسبات و برآوردهای کارشناسان نظامی جهان تقریبا آزادسازی این شهر امری محال به نظر می رسید و ارتش عراق در نقطه نقطه شهر با شعارهایی با معنی «آمده ایم تابمانیم » تلقی مالکیت دائمی این شهر را برای همیشه در ذهن خود می پروراند .
آفاقی با تشریح عملیات بیت المقدس وآزادسازی خرمشهر افزود : دشمن وقتی با حمله برق آسای رزمندگان اسلام برای بازپس گیری خرمشهر مواجه شد اصلا تصور نمی کرد که روزی دوباره این شهر را ازدست بدهد و متحمل خسارات زیادی در این عملیات اعم از اداوات نظامی ، اسرا وکشته شدگان ارتشش شود ، که برای مدتها نتواند شاکله ارتش خودش را ترمیم کند ، و این پیروزی رزمندگان دلاور ما با هیچ یک از فرمولها ومعادلات نظامی جهان قابل جمع نبود .
وی با اشاره به حمایتهای بی چون وچرای تمامی ابرقدرتهای جهان از رژیم بعث عراق رهبری های های حضرت امام راحل (ره)و شجاعت وپایمردی رزمندگان اسلام را از جمله دلایل پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات و سایرعملیاتها دانست.
وی به بهت وحیرت کارشناسان واستراتژیست های دنیا در فتح و آزادسازی خرمشهر اشاره کرد وافزود که برای ماهها وسالها در اتاقهای فکر آنها صحبت از چگونگی ودلایل پیروزی ایران در این عملیات بود .
وی موقعیت کنونی کشور مان رادر عرصه جهانی خوب ومناسب ارزیابی کرد و افزود به حمد الهی جایگاه کشورمان با روند روبه رشد خود جزء برترین کشورهای جهان در تمامی عرصه های نظامی ، اقتصادی ، علمی ،سیاسی شده است وبرای تمامی دنیا الگوی یک حکومت اسلامی با تکیه بر ارزشها و آرمانهای ناب است که در گوشه وکنار جهان برای تمامی ملتهای آزادیخواه و روشن ضمیر نمود مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های ابرقدرتهاست .

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, ] [ 16:15 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 83576
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا